Hej och Välkommen!

Välkommen till min sida där jag tänker dela med mig av min egotrippade ”expertis” inom travsporten. Det kommer bli systemförslag, tips från kuskintervjuer osv. Även ishockey kommer att bakas in på denna sida. 

Lite om mig, mitt namn är N.S  fyller tämligen så snart 24 starka år. Familjen består av 2 knoddar och en underbar ”fruga”. Familjen, vänner, trav,ishockey och fotboll är nyckelorden i mitt liv.

  1. #1 av hogan på 25 januari, 2010 - 09:34

    Vilken kusk gillar du bäst och vilka hockey o fotbollslag gäller för dig??

    • #2 av mittlivomv75 på 25 januari, 2010 - 09:45

      Hej Hogan, det finns många bra kuskar, men Erik Adielsson och Åke Svanstedt håller jag nog högst. Hockeylaget är Färjestad BK och fotbollen IFK Göteborg om vi är inom svenska gränser.

Kommentera

