Måndag

jaha då var det måndag igen och fortfarande inte miljonär? Vad gör man för fel? Varför hade jag inte med den hästen? Dom bästa hästarna vinner inte alltid, Chanel Håleryd galopp mitt på upploppet framför segerlinjen, där rök 7:an som ett smack, jaga 6:an,men det small på målfoto. Aja nya tag tills nästa lördag.

Kollade in startlistorna nyligen och Mantorp kan bjuda på en spelvänlig omgång tror jag. Ska bli roligt och se Conrad och Copper i guldivisionen från spår 10, hur tänker han taktiskt där?  Ska B.Goop få vinna första v75 loppet för iår? Är Sharapova hans största chans från spår 2 i avd 1 ? Vem blir favorit i Bronsdivisionen? Super khan med Erik bakom ratten? En sak är då säker i af, Staro Capricorn kommer inte med på min bong, slut spelat på den hästen. Ja väl, men det är bara måndag morgon och mycket jobb kvar tills lördag.

Måndag innebär också Elitserie hockey oftast. 3 matcher idag, Djurgården-HV71, Linköping- Modo och Rögle hemma mot Södertälje.

1 Djurgården- HV71 tror jag Djurgården tar detta, starka på hemmaplan, bra form.

1 Linköping – Modo även denna tror jag på hemma vinst, Linköping är bättre helt enkelt.

2 Rögle – Södertälje, Rögle alltid bra hemma, men jag tror bortavinsten kommer för Södertälje idag och kör på dom.

Det ger 9,28 * pengarna tillbaka på Svenska Spel.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

