Efter kvällens V64…

så blev man tyvärr inge lyckligare än vanligt.

I 1-avd så satt ettan ganska enkelt efter att GLOBAL LIMOUSINE fått överta ledningen nästan direkt efter start och håller hela vägen runt, han vinner tämligen så lätt.

2-avd vart en märklig runda, 5 hästar strukna och 3 galopper i racet, det slutade med att nr 4 vinner. Och vi har 2 rätt.

3-avd, här lade jag alldeles för stort fokus på att försöka fälla favoriten Pronto Ribb på stora systemet som kommer märkas då det börjar bli ont om streck i resterande avdelningar. Men lilla systemet spikar favoriten och åker dit på den. Men stora systemet lever kvar då nr 4 vinner efter en stenhård öppning och orkar leda runt om, STARKT! Favoriten avslutade dock med en hygglig spurt.

4-avd, här hade jag gärna haft ett streck till som jag skrev i föregående inlägg, och haft ett lås på 2 och 7. 2 Nica Frontline vinner. Men hade bara råd med en spik och väljer då 7 Popover Hanover, typiskt! 50% chans men väljer fel ändå, tydligt att det är stolpe ut idag . Sådär nu har båda systemen spruckit.

5-avd, ganska hård körning i loppet ger ”gubben i lådan” Örjan chansen på upploppet med nr 11 som fått en smällfin resa därbak och spurtar förbi alla och vinner.

6-avd, här märktes det också tydligt att jag tagit för många streck att fälla favoriten i avd 3. Pengarna styrde som vanligt och dom menade på att jag bara har råd med en ”spik” på stora systemet, hmm, okej 3 eller 6? 3 Staro Cold Carat ser ut att ha allt framdukat på silverfat i detta lopp, det tycker jag känns bra. Men vad händer? 50% chans igen och nr 6 vinner naturligtvis. #*!¤#*! Såja. Lilla systemet hade den i af på låset 3-6, då jag börjat med att strecka i olika avd på dom båda systemen så räckte pengarna till ett lås i sista på lilla.

Nu längtar jag tills lördag då det är dags för V-75 på Halmstad och som nu tagit bort OS på banan.

God natt!

, ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

