Inte ett….

dugg koll på hur dagens lopp såg ut i helhet förutom vinnarna som var helt fel hästar än jag hade tänkt mig. Anledningen är att dagen började med show nere i LLA och Disney On Ice med knoddarna och frugan, som för övrigt var fullkomligt världsklass, rekomenderas för barnfamiljer att se. Efter denna show var det tydligen IKEA som lockade mer än travet (fast inte om jag fick bestämma). Nyligen hemkommen och ej tillgång till att se Vinnare på tv4.  Blir att kolla eftersänding på ATG. Men dock så har jag sett resultat och får gratulera till alla vinnare som klarade sig igenom omgången.

Tydligt är i af att fovoriten Ridgehead Cahore klarade sig från galopp i starten och kanske ledde runt om? Jag spelade även Roberto igen som jag lovade mig sist att inte göra, men gjorde det ändå, nu SKA det vara slut för det. Mer kan jag faktiskt inte säga än att det blev ingen vinst idag heller tyvärr. Och varför får jag uttala mig om efter jag sett loppen.

(kuskligan uppdaterad)

, , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

