Onsdag

Ikväll ska det väl jobbas in en liten slant på V64:an. Det är dags för det nu. Systemförslagen finns uppe, men reservera för ev. ändringar vid strykningar.

Även Vinnande Vetande uppe nu.

Jag singelstreckar 7 Moga Kannibalen i sista avd på stora systemet. Värst emot är nog nr 4, som alltid spurtar sylvasst på upploppen och har bra speed i kroppen. Men jag tror Kannibalen är starkast och hoppas han går för att överta ledningen. Även nr 6 som enbart är streckad på 2% i dagsläget kan vara ett roligt skrällbud?

Låset i andra avdelning känns hyffsat säkert på 2-7 då 5 Finn Knight blivit struken. Även ett lås i 5 avdelning på 4-6, måste vara Global Jewels tur att vinna nu, men 6 Canendel känns som ett starkt motbud  trots tung resa senaste loppet. Övriga lopp garderas då dom känns öppnast.

, ,

  1. #1 av Hogan på 10 februari, 2010 - 16:14

    Jag tror Pronto Ribb kan spikas nu när Fricks är struken….Kannibalen är en för fräck spik för mig, tycker avd 6 känns öppnas av alla och för mig känns Loudead het t.o.m

    • #2 av Allt Om Spel Och Tips på 10 februari, 2010 - 16:26

      Ja det borde han, men jag litar inte riktigt på han nu efter dom 2 senaste onsdagarna jag sett, kanske blir tredje gången gillt nu då? Ja avd 6 är öppen, men jag känner starkt för Moga Kannibalen och tror på han och han tar över ledningen ganska snabbt och enkelt utan för hårt tempo från start.

Kommentera

