Måndag

Och åter på jobbet, tänk om det hade vart jag som satt där med 67 miljoner på atg kontot, då hade jag vart ute och firat än må jag säga. Men nån gång, nån gång så……

På onsdag är det en liten jackpott på V64 på ca 9 miljoner till ensam vinnare och pluggandet av statistik har börjat. Har ni tips lämna dem gärna.

Har gjort en ram efter lite statistik till V64 på onsdag, sen sållas det bort några med tiden det kommer uttalanden från tränare, kusk osv. Så systemet landarpå (Max 500kr). Ser ni någon jag glömt som känns extra het så nämn den gärna.

Ramen ser ut på följande sätt:

Avd

1. 4-6-3-10

2. 12-9-6-3-8-5

3. 7-8-3-9-1

4. 12-3-9-7-4-8-1

5. 8-2-10-4-3-1

6. 12-1-8-7-6-4

, ,

  1. #1 av Chrille på 1 mars, 2010 - 16:39

    Hallå Niklas! Har egentligen inte alls tittat på Lill-lördagens V64 med lilljackpot men ser att du i 2a avd har fem streck och då INTE nr 5 Cancale… det kan ju vara lite halvfarligt att vara utan den? Pelle Lennartsson på en Timo Nurmos häst, den har ju bara två segrar men dessa är tagna med just Pelle. Visserligen har han fått stryk av Necklace men det skiljer inte så hemskt mkt ändå… Cancale brukar vara startsnabb och gå till spets, och jag vill inte ta gift på att inte hinner undan… 74% på 12an och 6% på Cancale just nu gör att jag lätt streckar Pelle… om man inte rent av tar en rå och spikar Erik från 12e för den här StigErik hästen är rätt läcker… men det ser Cancale oxå ut att vara!!!

    Bara en tanke, du löser detta säkert! // Chrille

    • #2 av Allt Om Spel Och Tips på 1 mars, 2010 - 17:21

      Tja Chrille, jag vet om Cancale och kollat statistiken, det ät tämligen hög galopprisk för denne på detta spår, 4 starter från spår 5 och 50% galopp, och i just volt starter har den 43% galopp, håller han sig på benen är han att räkna med, det håller jag med dig och tack för påminelsen🙂 Jag känner mest för 9 Flax Avenue och hoppas på bra uttalanden om denne.

      • #3 av Chrille på 1 mars, 2010 - 17:40

        Jo det är nog riktigt… om det inte blir galopp så tvingas man till en försiktig start… då är det risk att jag spikar från bakspår vilket man bör undvika… vem står emot 12an här??? Fast jag skall dubbelkolla din 9 Flax Avenue…

      • #4 av Allt Om Spel Och Tips på 1 mars, 2010 - 17:46

        ja det laddas nog inte där, spets tror jag 3 Yena Boko tar, och kan såväl leda runt om🙂 värst emot där bak är ju 9 Flax Avenue 10 Nadja och 12 Necklace

Kommentera

