Tisdag

Imorgon öppnar portarna på Solvalla och V64 ska köras. Ligger efter lite i hästpluggningen då det vart mycket annat för tillfället.

Statistiknörd som jag är har jag tagit fram ett antal hästar till V64 imorgon som formen måste kollas upp på osv.

Ser följande ut:

  1. 1-5-7-8-2-6
  2. 11-6-5-4-1-7-3
  3. 3-8-5-11-10-7
  4. 15-11-13-10-7-12-4-1-9-5
  5. 3-1-7-9-4-2-5
  6. 11-6-8-1-9-10-5

Det är några st. som ska kollas  innan det är färdigt🙂 Men vi spelar ju för 11 miljoner ca.

Kom gärna med tips och egna idéer.

,

  1. #1 av pier på 9 mars, 2010 - 12:34

    tjena,nr 12 turbina är bortglömd.4% endast i nuläget.
    kanske rent av en chansspik på min kuppe ialla fall.
    vad tror du niklas?

    • #2 av Allt Om Spel Och Tips på 9 mars, 2010 - 12:59

      Hej Pier, Ja den hästen är helt klart bortglömd, skulle kunna vara en bra chansspik, men förtillfället har jag lämnat den utanför mitt eget system. Det är ett stolopp med tillägg, och jag rankar hästen som fjärde bäst av dom där bak. Så är det någon av tilläggen som vinner så tror jag faktiskt det blir favoriten 15.

Kommentera

