Söndag

Gårdagen slutade med 6 rätt och lite påfyllning i kassan för den som ryggade, totalt 3577kr. Bra utdelning för 7 rätt, över en halv miljon fast det blev 3 favorit segrar. Grattis till dom som hade alla hästar hemma.

kan bara notera att detta inlägg tog mig nästan 15 min att skriva pga av gipset :/

Kuskstatistiken uppdaterad

,

  1. #1 av Chrille på 15 mars, 2010 - 07:42

    Krya på dig gipskatten!
    Och gå inte och bli väderrapportör nu, har läst dina rader på Ekamans sida och hoppas du fortsätter jakten på vinnarna! Vi behöver varandras tankar för att få alla hästar hemma!

    • #2 av Allt Om Spel Och Tips på 15 mars, 2010 - 11:41

      Tack Chrille! Nej då vi luskar vidare efter vinnare så vi kan sätta denna feta någon gång 🙂 Innan året är slut är någon av oss miljonärer….kanske 😀

  2. #3 av pier på 15 mars, 2010 - 20:59

    hej niklas,jag undrar om du rankar dina hästar efter statistiken,när du sätter dina rader?ibland kan ju magkänslan infinna sig,går du ifrån statistiken då?
    hur mycket förlitar du dig på din statistik,när du kommer fram till ett system?

    • #4 av Allt Om Spel Och Tips på 15 mars, 2010 - 21:18

      Hej Pier, jag brukar ta ut en mall efter statistiken,kanske 5-6 hästar i varje avd med bäst statistik som jag får det till, lite olika beroende på hur jämna hästarna är. Sedan gäller ju det att kolla formen på dessa hästar och uttalanden under veckan. Nej magkänslan är viktig tycker jag, du kan ju inte ta med alla 5-6 hästar i varje avd för då blir det lite väl dyrt. Där är det mycket magkänsla man får gå på efter uttalanden osv så man kan sålla bort. Ja jag litar på statistik, statistiken ljuger aldrig, men sen är det ju mycket annat som spelar in också.

Lämna en kommentar