Onsdag V64 och en liten nyhet

Ikväll är det dags för V64 på Solvalla och en sisådär omgång i mitt tycke. Systemet ser bra ut på förhand men vad som helst kan ju hända.

Systemet ser följande ut:

1.2-7
2.1-3-5-8
3.1-4-6
4.2-3-5-7-13
5.3-4-5-7 (3-5 strukna, 6-9 kliver in)
6.1 ZYRANO BOKO

480rader/480kr.

En spik på systemet i sista avd där jag tror Zyrano tar hand om ledningen och leder runt om, klasshäst!

En rolig chansspik kan vara nr 6 Tabacco Master i 3-avd som kan sitta i spets efter 500m och är då livsfarlig.

Och så till nyheten, jag ska bli ”pappa” om några månader, bullen är inne ugnen för att gräddas så att säga, väldigt roligt tycker jag !

, , ,

  1. #1 av Gisela på 17 mars, 2010 - 08:36

    Grattis!🙂

  2. #3 av pier på 17 mars, 2010 - 15:35

    grattias niklas,vad härligt.
    själv har jag 2st och man kan säga att livet får ett annat perspektiv på tillvaron
    efter att dem har kommit till världen.

    • #4 av Allt Om Spel Och Tips på 17 mars, 2010 - 18:21

      Tack Pier, jovars iknow, jag har 2 ”bonusbarn” jag fick på köpet när jag träffa frugan.

  3. #5 av Fredrik på 17 mars, 2010 - 17:37

    Vad kul! Stort grattis! =)

Kommentera

