Torsdag

Sedär en skitomgång i gårdagens V64. Knappa 3 000kr för 6 rätt och en jackpot i 4 rätts potten.

Slutade kvällen med endast 4 rätt, tycker det borde varit 5 iaf, hade totalt missat 6 Natural Grace, aja. Kvällen började med en högoddsare och den hade jag nog inte fått med om jag inte tagit alla hästar i detta lopp. Spiken satt i sista och det var bra för min statistik och självförtroende.

Nu ser jag fram emot V75 på hemmabanan på lördag, då är jag på plats och hoppas på ett kanonväder.

, , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

