Lördagens V75 system

1.1-2-3-4-6-7-8-10
2.4-8-11
3.4 BEANIE MM
4.3-10-11-12-14
5.2-7
6.2-3-7-10
7.8 LASS TWIST

960rader/480kr

, , ,

  1. #1 av Fredrik på 19 mars, 2010 - 14:07

    Lycka till! Har inte släppt mina spikar på sajten ännu men just nu lutar det åt 2xAdielsson.

    Avd 2 är öppet och har vi tur så ligger Necklace runt 50-60 procent imorgon. Det fixar Erik med sitt självförtroende!

    Avd 6 Mafioso var som jag skrev på sajten mitt förstastreck och när jag inte får honom som favorit måste man lita på sitt första intryck. Det oroar att många experter gång på gång snackar upp hästens chanser, men det är kusk++ och snacket kan vara på riktigt den här gången.

    • #2 av Allt Om Spel Och Tips på 19 mars, 2010 - 14:13

      Tack detsamma! Ja Necklace är tipsettan trots spåret. Han om någon fixar detta.

      Även om Mafioso har en statistik från spår 7 som är rent ut sagt katastrofal så har ju aldrig Erik suttit bakom denna hästen, det är som sagt ett öppet lopp och vilken häst du än hade valt som spik här, så hade det inte funnits nåt att klaga på🙂 Erik kan trolla det vet vi🙂

  2. #3 av Fredrik på 20 mars, 2010 - 09:42

    Har ändrat mig i vanlig ordning =) Det är svårtippat idag. Jag har ingen feeling för omgången helt enkelt och kanske är det då man ska låta bli att spela? Samtidigt är det kul att sitta med en bong och veta att man åtminstone har chansen… lycka till! igen =)

Kommentera

