V64 systemet

Såhär ser systemet ut till Onsdagens V64

1.1-6-7-8-9
2.3 LE CANNIBALE
3.2-4-7
4.2-3-4-7-8-9-10-13
5.9-10
6.4-5

480rader/480kr.

Kan ju börja med spiken som är på tok för mycket streckad, men som jag ser det så sitter han i spets runt om och dom värsta emot har för taskiga spår för att komma ikapp och förbi. 1 Elle Cobra blir förmodligen faststängd hoppas jag.

Triton väljer jag att gardera då han tydligen ska gå med skor igen och han imponerade inte i senaste loppet tycker jag.

I avd-4 hoppas jag det skräller lite.

Lycka till!

, ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

