Torsdag, efter V64

Ja vad säger man? Solvallalunken kan vara bra lurig ibland.

I ramen vi tog ut så fanns i af 6 rätt…….1 Spikförslag vann.

Nu tippade jag inte speciellt efter ramen då det kom tips från ”Tipsaren” som stoltserade med att dem plockade ut 20 lök på förra V64 omgången, så jag gick mer på dem än vad jag gjorde på mig själv, jag gick emot en grundregel, men det var första och sista gången……..

Nu är det jackpot omgång på V75 och Romme till lördagen och det ser vi gärna fram emot. Ska ta och fundera på en ram till denna också om tiden hinns med…

, , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

