Onsdag V64

På senaste tiden har barnen och familjen tagit mycket tid och det har blivit dåligt med uppdateringar, så jag har beslutat att skära ner förtillfället på vissa saker, men jag kommer fortfarande att ge ut mitt spelförslag till V64 och V75.

Vill ni ha mera info under tiden jag uppdaterar mindre kan jag rekomendera, Fredriks sida http://www.fredrikekman.se där det diskuteras V75 mestadels.

Kvällens V64 rad ser ut på följande vis,

1.2 SCARLETS AINO
2.1-5-6-9-10-11-12
3.5 LADIES MAN
4.3-5-6-7-8-9-10-11-12-14
5.2-3-6-10
6.3-7

480rader/480kr.

Lycka till med spelandet!

, , ,

  1. #1 av Fredrik på 7 april, 2010 - 07:30

    Wow, tack för länken =)

    Ta hand om familjen och lycka till med spelet!

    • #2 av Allt Om Spel Och Tips på 7 april, 2010 - 07:57

      Hehe det var så lite, sett att du länkat till min sida några gånger så det föll av sig naturligt.

      Tack det ska jag!

Kommentera

