Veckans V64 System

1.1-5-6-10
2.1-2-3-5-8-10-15 (5struken, 10 in enligt turordn.)
3.5 ALVENA PAMPAS
4.1 AEGA BAND
5.2-3-7-9
6.1-2-6-10-12

480rader/480kr.

Vi spikar 5 Alvena Pampas som jag hoppas går iväg felfritt och blir släppt till ledningen av Naughty Nanny och förhoppningsvis leder runt om där.

Andra spiken hittar vi i 1 Aega Band som såg bra ut på V75 från dödens senast där River de liton även startade och vann, I dagens fall tror jag Aega håller upp ledningen och kan leda runt om, men det är och blir svårt, det är lite av en chansspik, men jag tror detta håller hela vägen denna gång. Värsta tänkbara är om Ludde tänker köra för spets med sin häst, då gynnar det framförallt River och Greta Töll på bakspår och dessa känns givna vid gardering. Men jag chansspikar.

, , ,

  1. #1 av Fredrik på 14 april, 2010 - 15:21

    Har bestämt mig nu. Spikarna har du inte med på ditt system ser jag, men jag tror att Joel Cortina kan få chansen i V64-1 och hästen känns framförallt understreckad.

    • #2 av Allt Om Spel Och Tips på 14 april, 2010 - 16:43

      Hehe ja jag såg det, tycker då att det borde gå vägen för någon av oss och eftersom jag redan lämnat in när du publicerade ditt system vart jag tvungen att tvinga på frugan ett system, ett lite mindre för 150kr. Ser ut såhär eftersom jag inte ens hade med den på mitt stora så spikar jag den på lilla så frugan ryggar dig;

      1. 9 JOEL CORTINA
      2. 1-2-3-4-6-8-10-11-12-15
      3. 5 ALVENA PAMPAS
      4. 1-6-7-12-15
      5. 2-7-9
      6. 2 ALUS FIRST LINE

      150kr.

      (Jag kopierar detta och postar i din blogg.)

  2. #3 av Fredrik på 15 april, 2010 - 08:49

    Lite synd med Joel Cortina som inte alls kom in i matchen. Blev tyvärr lite för lätt omgång.

  3. #4 av Allt Om Spel Och Tips på 15 april, 2010 - 08:59

    Ja det som såg hyffsat svårt ut på förhand och såg ut att ge bra utdelning visade sig vara en bluff, så det var tråkigt. Men nu är det V75 och massa finaler på lördag så det är bara att börja om igen🙂

Kommentera

