Torsdagens V75 tanker

Avd-2, Revansch för Maha!! Tvekar inte på att spika! Dagens klaraste.

Avd-2, Tycker det ser ut att bli lite körning där frammer med spetshästarna, vilka gynnar detta? 7 Helge Palema med Erik Adielsson ska inte underskattas och kan hamna i en bra position, gynnar även 5 Manna med Örjan som åka med fint i loppet. Går Trotteur iväg felfritt så bli han garanterat att räkna med här.

Avd-3, Är nog det loppet jag har med mest antal hästar, vill ju då såklart att det ska smälla till liten del i af,men i slutändan står det nog mellan Marshland, A Tooma och Acclaim faktiskt, det var ett tag sen Acclaim visade något och sett trött ut på slutet, men denna gång känns han given på min bong. Även Dig For Dollars, S.J och Columbian Necktie finns med.

 Avd-4, Här är det nog så enkelt att man löser detta på 4 streck, dem 4 mest streckade i dagsläget, 1-2-6-11, vinnarspelet går på 1 Middle Man med Uffe.

Avd-5, Ja dom härliga kallbloden löser jag på 2 hästar, 2 Ulvsås Elvis och 12 Eld Kevin som avslutade grymt senaste starten. Avd-6, Mycket prat om Ryan Trot och Magic Space, men min tipsetta sätter jag på 1 Jelly Frontline, som kommer få en perfekt resa i ryggen på Ryan Trot, luckan kommer komma och Jelly avslutar spurten sylvasst när Ryan kroknat.

Avd-7, Ett blufflopp där jag känner mig säker på att spika 6 Youpie.

, , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

