V75 Systemet midsommarhelgen

Senaste tiden har varit lite inaktiv från min sida och det ber jag om ursäkt för, inget spel på V64 denna vecka heller, det är mycket som ska göras på jobbet innan semestern, men V75 systemen kommer att komma.

Denna omgång lämnar vi in idag, trots att V75 avgörs på Söndag denna helg. Det finns anledningar till varför.

Systemet ser ut på följande sätt;

1.2-4-8-11-12
2.2-5-7
3.1-2-9-12
4.3-5-6-11
5.12 SENORITA ROSITA
6.4 CHIMALL T.T.
7.1-6-14-15

960rader/480 kr

Lycka till!

, , ,

  1. #1 av Chrille på 1 juli, 2010 - 17:11

    Hallå Crosby! Såg på annat forum att du är helt Säker på Sharapova i Sundbyholms finalomgång… är det hjärtat eller hjärna som talar?

    Hon e ju tuff, men ett sto bland rätt bra hingstar i Silver och… Olle istället för grabben e väl inget megapluss???

    Ser fram emot dina tankar när/om du har tid… det är ju många som ligger lågt med sina sidor under sommaren…

    Önskar dig en trevlig spelsommar med vinster i mängd!

    • #2 av Allt Om Spel Och Tips på 1 juli, 2010 - 18:28

      Hej Chrille!

      Njaa, helt säker är jag inte, frågan är om man kan vara det🙂 Det var första tanken som slog mig och så gillar jag Olle Goop, han brukar vara streckvärd när det är dags för loppen, men denna gången är han streckad på 50% just nu. Men ärligt så skiter jag i den procenten och kommer att spika🙂 Olle har kört Sharapova 3 gånger, en vinst och resterande två lopp på plats. Framspår bakspår spelar ingen roll🙂 Jag kommer gå på min första känsla där rent av🙂

      Ja det är mycket nu, så några utförliga tankar vet jag inte om jag hinner med tyvärr.

      Men det är ju minst en spik till som ska till systemet,

      Idagsläget Beanie MM, men Sanity i 2-avd finns i tankarna också, jag tror Sanity kan få ett bra läge som andra eller tredje ytter från spår 8, behöver ju inte gå i spets läste jag någonstans, att den även blir farlig från andra-tredje ytter. Men det återstår att se🙂

      Tack detsamma! Det är dags att någon av oss vinnar något stort i sommar nu🙂

      • #3 av Chrille på 2 juli, 2010 - 09:22

        Några kul drag… som senare blir det av ett systemspel.

        1) 2 Monster Drive
        2) 8 Sanity, 9 Jaguar Ruda (nu släpper jag 2 Across… den vill ju inget!)
        3) 6 Beanie MM, ingen idé att tänka ngt annat…
        4) 6 Miskos Padus…+ några till….
        5) 5 April April
        6) 2+3 räcker väl… tror Bergharn vinner…om inte Erik hittar på ngt!
        7) 1 Mr New Dawn, 7 Katjing (som motvikt till din nr3)
        Good Luck!!!!

Kommentera

