V75 System Lördag

Sommaren är verkligen här och tiden till bloggen räcker inte till som man verkligen vill för tillfället, men systemet är ihop kokat för att hoppas på en liten slant.

1.2-5-6-8-11
2.8 SANITY
3.6 BEANIE MM
4.5-6-8-9-10
5.4-5-9-11-12-15
6.1-3-11
7.3-11

900rader/450kr

Då jag sitter på jobbet kan jag tyvärr inte skriva utförligare om loppen.

, , ,

  1. #1 av Chrille på 2 juli, 2010 - 18:37

    Hejs! Vill bara påpeka att sedan jag snackade om 2 Monster Drive i 1a avd har det kommit körsvensändring… nu Uhrberg, bra kille, men…. han vinner ju ”aldrig” inom V75 och jag måste då omvärdera ekipaget… kommer med i liret men rankas ner.

    Vi har några gemensamma rensare i våra lir, bl.a. Air to Sea som ”inte är streckad alls”… ser även att du lagt till Rakas på Sharapova, lycka till… blunda då Erik kör till….

    Nu sätter vi 7an, större under har skett, Brassarna åkte ju ur VM idag!

    • #2 av Allt Om Spel Och Tips på 3 juli, 2010 - 08:38

      Ja visst är det så med uhrberg. Men givetvis ska den med ändå🙂 air to sea måste folket ha glömt i det loppet. För mig helt klart given vid gardering och att folket missat den gör inget🙂 ja jag som var så säker på shara,men igår var hon favorit och då kändes det inte alls roligt,så jag tog med rakas som jag hoppas kan hanna bra till.

      • #3 av Chrille på 3 juli, 2010 - 16:59

        …snyggt med Rakas i sista, fan va bra han var!
        sen fick man ju äta upp det där med Uhrberg! Nu fick han ju lite Xtra chanser pga strykningen av Örjan, men ändå, sätta dit Dusten var mer än jag kunde se!
        Vi kommer igen!
        Registrerat spel

        Datum: 2010-07-03
        Bana: Eskilstuna
        Spelform: V75, omg. 29

        Avd Ordinarie hästar (Res.)
        1 6 (8, 2)
        2 8 (9, 1)
        3 6 (5, 2)
        4 1 (6, 2)
        5 1 (7, 5)
        6 5 (2, 1)
        7 11 (7, 3)

        1 rad x 1 x 0,50 kr =
        0,50 kr

        Kvittonummer: 4B06 A6FD 2131 0400

        Utbetalt: 469,00 kr

      • #4 av Chrille på 4 juli, 2010 - 18:13

        …nästa vecka….Hd….
        bygger vi systemet runt Commander Crowe… OSLAGBAR!…eller?

      • #5 av Allt Om Spel Och Tips på 7 juli, 2010 - 07:38

        Ja frågan är om det inte blir en spik på CC, han gick ju suveränt bra efter galopp senast🙂 Det ser lite favoritbetonat ut denna omgång, men kanske skenet bedrar🙂

Kommentera

