V75 System Årjäng

1.5-9
2.1-3-6-8-9-10-12-14-15
3.4 BEANIE MM
4.7 JOHAN CHOU
5.1-2-4-5-6-7-8-9-10-11-13-14-15
6.4-11
7.4-8

936rader/468kr

Första spiken Beanie MM. Måste bara vinna nu. Russel från bakspår är struken som jag tyckte var värsta konkurenten. Det har skrällt mycket i Guld senaste tiden, men någon gång måste det ta slut……eller?

Andra spiken Johan Chou är lite mer en chansning, men Bo Falsig har vässat för detta lopp och lättar på balansen, jag kan bara hoppas att Örjan börjar med galopp med Noveau Zet, annars kan det bli ett tufft lopp, men ställning är tagen.

Stoloppet samt kallbloden garderar jag friskt, men  bara för detta så vinner väl favoriterna, med det spelflytet jag är inne i nu så skulle jag inte bli förvånad🙂

Vill varna för 4 Neo Smed i sista avd, som ”kari” kan ha en blivande stjärnhäst i ryktas det om.

Även King of Lace med Kajsa Frick i första avd, ser jag som 3:häst och hade därmed inte råd att ta med, kanske jag får ångra detta dyrt, då det blir skoryck även där, och hästen har vart ute i tuffare sällskap på V75 tidigare och gjort det bra.

Lycka till alla!

, , ,

  1. #1 av Fredrik på 19 juli, 2010 - 07:45

    Tjenare Niklas!

    Det blir inte mycket skrivande på min blogg nuförtiden och ännu mier sällan att man hinner titta in här.

    Jag gissar att du var lika förbannad som jag själv efter V75-2. Jag hade med hästen först, för att sedan ta bort den. Johan Chou trodde jag själv på, men vi får väl minnas Falsigs uttalande och chansspika den nu på lördag istället? Inte läst på så jättemycket men läget är ju betydligt bättre.

    • #2 av Allt Om Spel Och Tips på 19 juli, 2010 - 07:58

      Hej Fredrik,

      Nej jag förstår, det är mycket annat som tar tid i sommartider också och så har ni ju sommartravet. Hinner inte med själv så mycket heller, jag gör sista veckan på jobbet nu, sedan är det semester och då blir jag inte hemma så mycket.

      Hehe, ja aningen=) bytte ut den mot Dusty Girl med Jorma i sistaminuten. men men det är så det är med trav när det inte är ens tur att vinna🙂 Ja spår 1 nu för Bo, han måste vara rejält revansch sugen!! Ja kan mycket väl bli så att han får en chans till🙂 bara kollat listorna en snabbis…

Kommentera

