V75 Systemet Jägersro

1.3-6-9-10 (1,11)
2.1-3-7-10-11 (9,2)
3.1-3-9-11 (4,2)
4.6 CONCHITA EXCLUSIVE (7,5)
5.11-13-15 (9,2)
6.3 RAJA MIRCHI (1,12)
7.1-3-5-6 (4,7)
.
960rader/480kr
.

Dagens Spik: 3 Raja Mirchi -avd6

Dagens Drag: 9 Gentle Tilly -avd3

Chansspiken: 6 Conchita Exclusive -avd4

Dagens avslag: 5 Lavec Kronos – avd3

.

Kolla gärna in Fredriks (Alla Hästar Hemma) tips inför V75 imorgon på Jägersro.


, , ,

  1. #1 av Fredrik på 3 september, 2010 - 20:54

    Kaxigt att utelämna LK och spika CE… jag gör faktiskt tvärtom =) lite mer favoritspelat alltså, men jag har svårt att se hög utdelning då det är ganska tydligt vilka avdelningar som behöver garderas… men gissa utdelning ska man akta sig för😉

  2. #2 av Allt Om Spel Och Tips på 3 september, 2010 - 21:04

    Ja lite väl kaxigt kanske🙂 Jag hoppas och tror att det blir lite körning så Lavec har soppatorsk till upploppet. Men det krävs endel flyt med det och lite stake från dem andra kuskarna😀 Det är ju några snabba kusar som står innaför, så jag hoppas någon av dem väljer att svara ut🙂

    Jag hoppas Gentle Tilly hittar ut tills upploppet, då blir det åk av:P

  3. #3 av Fredrik på 4 september, 2010 - 13:44

    Hatten av! Riktigt snygg spik😀 men förstår att det mest känns tungt att din egna idé i V75-3 kom med, men inte Rakas =(

    För mig går det inget vidare och den här omgången är redan glömd😉

    • #4 av Allt Om Spel Och Tips på 4 september, 2010 - 16:55

      Tack Fredrik! Ja jag hade ju Lavec som dagens avslag,men trodde på någon annan tyvärr än just Rakas, första reserv iaf, det var även PL i sista. Ja jag tar med mig spiken och glömmer resten😀

Kommentera

