7 rätt

Ja vad säger man? GU VA GÖTT!

Som dem flesta redan vet så gav systemet 7rätt igår på Bergsåker. Jag tackar hemskt mycket för alla gratulationer. Resultatet blev totalt 112 959kr.

När något som det här händer kan jag tänka mig att nya läsare tillkommer automatiskt, så jag vill bara förklara för alla nya läsare att som ni ser på sidan så finns inga större motiveringar till systemen eller spikarna, det beror på att det är mycket i hemmet att göra med tillskott i familjen och diverse saker, så tiden till att skriva ner motiveringar är begränsad, men den som vill ha motiveringar får gärna maila mig så ska jag försöka hinna besvara dem så fort som möjligt. När allt lugnat ner sig så kommer motiveringar givetvis också komma ut på sidan igen.

Jag vill även nämna att kolla in Fredrik Ekman´s travblogg som är mycket bra för dom som inte känner till den. Ni hittar den här: http://fredrikekman.se

Han gjorde även en klockren analys i aftonbladets Trav 365 V75 panel. Bra jobbat!

Tack återigen alla!

, ,

  1. #1 av Fredrik på 24 oktober, 2010 - 12:01

    Tackar så mycket för berömmet och länken! =)

Kommentera

